Scouts Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Website Sint Jan

2 plaatsers

Ga naar beneden

Voorbereiding Website Sint Jan

Bericht  Xeeder wo jan 30, 2008 2:53 am

Beste leiding van Prins Boudewijn,

Ik heb vernomen dat er op jullie groepsraad commentaar is gekomen op de manier waarop we onze nieuwe onafgewerkte website aankondigen.

Eerst en vooral is er een misverstand ontstaan, ik hoorde dat jullie denken dat er een automatische opdracht staat ingesteld die de domeinnaam scoutswetteren.be zou moeten overnemen op het moment dat hij zou vrijkomen. Dit is dus helemaal niet waar, het zou trouwens vrijwel onmogelijk zijn omdat het domein eerst in een quarantaine periode van 45dagen zou komen alvorens het door iemand anders kan geregistreerd worden en de website gedurende die periode offline zou zijn. Ik kan mij niet voorstellen dat jullie daarvan niks zouden merken en iets ondernemen Smile.

Dan hebben we de domeinnamen scoutswetteren.com en scouts-wetteren.be die ik onlangs registreerde, ook dit is zeker niet zomaar met kwaad opzet gedaan! We merkten namelijk dat heel veel mensen, ouders, leden niet op onze website terecht kwamen als men in zoekmachine's zocht op 'Scouts Wetteren', dit kwam omdat het trefwoord 'Wetteren' niet in de domeinnaam zelf voor kwam. We kwamen in google bijvoorbeeld maar tevoorschijn op de 6de pagina, de meeste gebruikers bladeren niet verder dan de 2de. Bovendien hadden we ook een minder specifieke domeinnaam nodig dan scoutssintjan.be (er was ook steeds verwarring of het nu sint of st was). Daarom dachten we meteen aan scoutswetteren.com en scouts-wetteren.be, eenvoudiger kan niet toch? Bovendien zijn we 2 scoutsgroepen in wetteren. Ondertussen komen we in google op een mooie 2de positie, net onder jullie, dit was precies wat we nodig hadden.

En maak jullie niet ongerust, als er ouders van jullie leden toevallig op onze website terecht komen sturen wij ze vriendelijk naar jullie door Wink.

Veel succes nog met website en forum!

Groeten,
Guus

Xeeder
Team Mossel
Team Mossel

Aantal berichten : 4
Registration date : 30-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorbereiding Re: Website Sint Jan

Bericht  cHief wo jan 30, 2008 12:04 pm

Iemand had idd deze roddel verspreid. Ik ben blij dat dit uitgeklaard is.
Grts
Gedreven Ara
cHief
cHief
Admin
Admin

Aantal berichten : 251
Leeftijd : 36
Registration date : 10-01-08

http://www.yvesduytschaever.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum